Garantie en klachten
Het is een feestje om sieraden en accessoires te maken. Maar het is nog leuker om te zien, te horen en te lezen zodra klanten ons pakketje uitpakken. Wij maken met veel liefde ieder item in onze shop. En we willen dan ook dat dit ook zo overkomt bij jou. En zorgen er dan ook voor dat het leuk en goed is ingepakt zodat er tijdens de verzending niets gebeurt.
Maar soms gebeurt het helaas toch dat er iets beschadigt of kwijt raakt tijdens de verzending. Zodra dit gebeurt laat het mij dan direct weten via een berichtje. Samen komen we er vast wel uit.
Hieronder het wettelijke stuk omtrent deze regels
Garantie
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar pvb.dongen@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.